BurcuGorkem ben hep normal istedim bebeğim için daha doğru olduğunu düşündüm. 40. Haftamda sık sık nstye girdim. Ne sancım oldu ne açılmam birde doğum hanede bir normal doğuma denk geldim. O gün sezaryene karar verdim bebeğimde biraz tommikti. Ama şimdi düşünüuorumda normali denemeliydim evet denk geldiğim doğum etkiledi beni ama gerçekten max. Yarım saat çok kötü oldu sonra gülerek çıktı doğumdan. Sezaryen sonrası kişiye göre değişiyor. Ben çok zorlamdım hatta sezaryen kolay diyenlere baya kızdım tansiyon düşüklüğü ve gaz sancısından 10 gün toparlayamadım. Yani tamamen kişiye bağlı iki doğum şeklini kolay bulanda var zor bulanda. Hangi şekilde doğum yaparsanız yapın inanın unutuyorsunuz hakkınızda hayırlısı olsun