Esra_42gunindi 4. Günümüz bugün şükür ikimizde toparladık.Kalkamam aniyosum da çoktan ayaklandim.Fildir fildirim.😂Salı günü kontrole gittim.Doktor bebegin pozisyonuna baktı.Cumaya kadar bekleyelim dönmezse sezeryan günü verelim dedi.Tabi ben o gün inat edip kızım kendi doğacağı günü belirlesin diyip 2 saat yürüdüm.Sancilarim başladı.Nisanim geldi.Sancim 5 dakikada 1 e düşünce hastaneye gittim.Acilmam varmış 2 parmak yatış dendi.Bebek makat geliş saat 2 de gittim hastaneye.Sabah beni sezeryana alacaklarını söylediler.7.30 a kadar şancı çektim.Gerci beni çok zorlamadı.Alllah var.Adet sancısı gibi hissettim ben.Sabah ameliyata girdim spinal yaptılar uyuşmadı tam vücudum sakinleştirici verdiler.Ondada midem felaket bulandı.Bu kez komple uyuttular ondada şuurum az çok yerindeydi.Odaya geçince kum torbası koydular 9 saat kaldı karnimda korkudan sütüm gelmedi.Agrim çok oldu.Ac oldugumuzdan ilk yürütmek istediklerinde kalkamadım midem bulandı.Gaz çıkaramadım ne yaptıysam.Ve hala kabızlık çekiyorum.🤭