BurcuGorkem genel anestezi ile sezeryan oldum , sadece ilk gece ağrım olunca ay dedim bu ne nasıl bi acı 😣 hemen iğne yaptılar ağrı fln kalmadı ve o ağrı bi daha hiç gelmedi günde 3 defa iğne hakkım vardı iğneyi oldum ağrıyı hissetmedim. İkinci gün hastenede duşumu aldım mis gibi 😊eve dönünce de çok rahattım dikiş ağrım problemim olmadı , birinci haftanın sonunda evimi süpürdüm , bu arada çocuğumlada ilgilendim. Benim sorunsuz geçti 🙏kendi annem normal doğur kızım daha sağlıklı derken kaynanam ne yırtıncan ben 3 tane doğurdum keşke benim zamanımda sezeryan olsaydı boşver sezeryan ol diyordu 😄😄