MinikKalbimmmm bende şuan 36 haftalık hamileyim yaklaşık 3 haftadır benimde çok ağrıyor salı günü hastanede doktora sordum normal diyor ama hareketlerimi çok kısıtlıyor hele yatarken kalkarken çok zorlanıyorum gece yer değiştirmek zulüm resmen bacağımı atamıyorum başka bı tarafa son zamanlar bı an önce geçse rahatlasak 🙈