MinikKalbimmmm 2oglusannesi aynıı benimde🙈evet doktorlar hep normal diyo bebek aşağıya indiği için. Her şeye normal diyolar😁
Oznur_08 MinikKalbimmmm 36. Haftadayım 34 den beri ağrıyor sanırım çok acıyo ya acaba neden böyle bi ağrı oluşuyor bende bilmiyorum
Emel123 MinikKalbimmmm 25. Haftadan beri yürüyemez haldeyim. Yatakta sağa sola dönmek için kalkıp yeniden yatmam gerekiyor ağrıdan. Doğum belirtisi olsa şimdiye elli kere doğurmuştum 36+0
MinikKalbimmmm Emel123 🙈🙈bugün bi arkadaşımda dedi aynısını onunda çok erken başlamış çatı ağrısı. Benim son dönemde olunca acaba mı dedim ama değilmiş demekki😬🙈
Munzurrrrr Emel123 canım bugün doktora sordum bende de ağrı vsr özellikle yatakta dönerken sağ bacağımı kaldırırken kemik çok ağrıyor doktor normal son haftalar da dedi
Meraklibiri MinikKalbimmmm 37+4 de dogum yaptim cati agrisi hic cekmedim belki daha ileri haftalarda oluyodur
MinikKalbimmmm Meraklibiri anladım. Bende normal doğumla ne kadar erken gelmiş dicektim🙈sağlıkla büyüsün minnoş😍😍
Meraklibiri MinikKalbimmmm teşekkürler canm amin inşallah boynunda kordon vardi o yuzden erken oldu biraz🥰❤️
SeydanurBK MinikKalbimmmm altıncı yedinci aydan beri bu ağrıyı cekiyorum şuan 36+4teyiz hala ne gelen var ne giden 😂
MinikKalbimmmm SeydanurBK 😂😂biraz daha beklesnler içerde zaten daha erken. Ben diyorum sakın gelme dur az daha😁 demekki doğum belirtisi değil bi an korkmuştum🙈