Fatosef rosatue nst ye yarim saat kadar bağladılar sancıları yetersiz buldular. İnşallah sağ salim doğar diye bekliyorum. Baska bi hastaneye gideceğim sancim artınca.
Fatosef elisaoner38 inşallah canım ama benim sanci gerçekten fazla ilişkiye falan girersem ölürüm heralde bu ağrıyla. Benim kerata hastaneyi görünce sakinlesiyo eve gelince başlıyo. O yüzden nst de sanci yetersiz çıkıyo. İnşallah gelir sağ salim gelirler 🙏
Nisa1Aras2Seyhan Fatosef nasıl bakmazlar ya yazıklar olsun son günlerde 3 günde bir kontrole çağırdılar beni iki hamileliğimde de
Fatosef Nisa1Aras2Seyhan valla inan bende anlamadım zerre onemsemiyorlar. Çocuğu doğurup ellerine verym istiyolar sanırım. Bayramdan dolayı tek doktor var acilde.
Parinas Nisa1Aras2Seyhan beni 40dan sonra her gün çağırdılar her gün nstye girdim. Hatta bazı günler nst yi beğenmeyip günde 2 kere çağırdılar. Bana da çok rahat davranıyorlar gibi geldi. Ben olsam kendimi böyle bi hastaneye emanet etmezdim
Parinas Fatosef 1 cmde çok fazla sancı olmaması lazım aslında. Çok mu sık kaç dk da bir oluyor. Suni sancı vermeliler bence bu durumda zaten açılma var desteklemek lazım.
Sevgikaya1525 Fatosef Merdiven in çık kuzum ılık suyla duş al sürekli squat yap kuzum hurma ye ve her sancı da kalk yürü inşallah sağlıklı bi şeklde kucağına alırsn bebişini
Fatosef Sevgikaya1525 2 cm olmus açılmam braz merdiven inip çıktım. Ama ben ağrıyı herkesten fazla hissediyorum sanırım çünkü daha başlangıç ama ben sancidan yerlere yatcam neredeyse.
-Cansu- Fatosef canım duşta suquat yap ılık su altında bide yerleri el ile silmek fln de açılmayı kolaylaştırıyor çömeldiğimiz için fln deniyor dene istersen. 😊
Fatosef -Cansu- kuzum sancim o kadar yoğun ki adım adım atmak bile ölüm geliyo açılmam az diye almadılar korkarım normal dogum yapacak gücüm yok
Fatosef heyecanli1anne tekrar gttim sancılara dayanamafim daha da arttı 2 cm olmus açılmam. Evde cek dediler 4cm olursa alırız dediler. Bu şekilde normal dogum nasıl yapacaksın dyorlar acı esigin düşük diyorlar bilmiyorum hiç
Sevgikaya1525 Fatosef banyoya girip ılık su üstüne tut o an çöel kalk squat tarzı kuzum inşallah ilerler benimde yalancı sancı olmasına rğmn ölüyorum😔
Parinas Fatosef sancı gelince çömelip ıkınırsan hızlı ilerler açılma. Bi de zor biliyorum ama pozitif düşün hep gözlerini kapat ve açılmanın olduğunu hayal et
-Cansu- Fatosef kuzum ozaman Küvvet varsa veya geniş leğen tarzı bişi evinde onun içini doldurup otur istersen sıcak suda oda açılmayı sağlıyormuş
heyecanli1anne Fatosef Doğrudur herkesi acı eşiği farklı. Rabbim yardımcınız olsun hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah
Gul76 Sevgikaya1525 bu plates topu sagliklimi acaba dun sancim vardi plates topunda 1saat kadar zipladim artsin diyede ise yaramadi sonra ciktim disarda 1 saat yürüdüm