Fatosef Normal doğum yaşadığım için söylüyorum, evet zor ama lütfen herhangi bir sorun oluşmadığı taktirde sabredin sonu çok güzel olacak. Yanınızda biri varsa masaj yapsın belinize poponuza. Eğilim kalkın sancı anında yürüyün yani hareket açılmayı hızlandırır. Ve burnunuzdan derin nefes alarak yavaşça ağzınızdan bırakın, güzel düşünün evladıniz geliyor🌸