Parinas Fatosef sancı gelince çömelip ıkınırsan hızlı ilerler açılma. Bi de zor biliyorum ama pozitif düşün hep gözlerini kapat ve açılmanın olduğunu hayal et
Gul76 Sevgikaya1525 bu plates topu sagliklimi acaba dun sancim vardi plates topunda 1saat kadar zipladim artsin diyede ise yaramadi sonra ciktim disarda 1 saat yürüdüm
Sevgikaya1525 Gul76 kuzum plates toplunda zıplma değil ona otrup bi geri bi ileri yapcn eşin arkadan masaj yaparsa açılma olur
heyecanli1anne Önemli olan sağlıkla kucağınıza almanızdi, gözünüz aydın, sağlıkla hayırla büyütün inşallah kuzuyu 🤗
Fatosef Beety26 evet erkek. Ağrılarım cok fazlaydı mecbur kalmasam tercih etmezdim ama ben dayanamadım ağrısına.
H_myra1 Fatosef sizin agrı eşiginizden kaynaklanıyor dur bazen sancı nst se yüksek çıkıyor ama kişi bunu o şidette hissetmiyor özelemi gidiyorsunuz hafta olarak baya doldur muşsun suni sancı verelim demediler mi
Fatosef H_myra1 evet nst de düşüktü sancılarım ama bana en son raddesi gibi geldi. Adetimi de hat safhada çektiğim için doğumumda zor olacaktı nasip böyleymiş olsun sonu güzel benim için