Nry0682 Gnssc 29 haftalıgım yapılıyodur sanırım,ama benim drum riske atmayalım sezeryan dedi cünkü benim tansiyonum 15-16 kücük 9,5 10 civarında seyrediyo.
Gnssc Nry0682 anladım canım benim de öyle hep yuksek bakalim doktor ne derse artık. Çok teşekkür ederim
ozlem3333 Nghnyvz0408 amin inşaallah hepimiz sağlıkla kucagımıza alalım 🙏🙏evet sezeryan olacak tansıyonum yukselıyor çünkü 😏
Nghnyvz0408 ozlem3333 35+2 yim şu an. 17 ay önce 34 haftada ikizlerimi kaybettiğim için sezeryan olmuştum doktorum tam 38 de alalım diyo biraz kilosu az amma inşaallah sağlıkla kavuşruz canım
ozlem3333 Nghnyvz0408 ben de 38 oldum bakalm kılosu nasıl yarın sabah ögrencem…benımkının de azdı kilosu çünkü biraz 😞
Nghnyvz0408 ozlem3333 yaa inşaallah haftalarına uyumlu çıkarlar yarın bende kontrole gidicem belki günümüzü de alırız
Bebegimicin1 esmerrmm hem iğne hem hap kullanıyorum coraspirini ilk gebeliğimde 32. Haftamda kesmişti doktor muhtemelen yine 32. Haftamda keser
esmerrmm Bebegimicin1 kac haftaliksin bebegin kilasou nekadar benimki 30 hafta 1250 gr az geldi bana biraz
Bebegimicin1 esmerrmm 29+6 28 haftalıkken gitmiştim 1040 gram gelmişti ama benimkinin ac karın cevresinde gelişim geriliği var 1.5 hafta ilk gebeliğimdede 2 hafta gerilik varsı ben kiloyu çok kafaya takmıyorum yeterki sağlıklı olsun kilo dısında problem olmasın yeter
Happyasya esmerrmm sast kaçta alıyorsunuz? Aldıktan sonra bişi yiyip içiyor musunuz acaba. Benim çok midemi bulandırıyor🤦♀️Bu arada doktorum 36. Haftada bırak dedi, başka bir doktor doğuma kadar dedi ama ben doğuma kadar kullanmıycam
esmerrmm Happyasya benim bildigim kadariyla 32 yada 34 haftada birakiliyor. Aksam yemegi yedikten hemen sonra agzima atiyorum ilaci iciyorum . Ardından canim bisey isterse yiyorum . Ilaci ictikten sonra yemek ye yada yeme diye bisey duymadim ben kimse bisey demedi
Happyasya esmerrmm bence kullanım amacı kişiden kiye değiştiği için doktor ne diyorsa onu uygulamak gerek. Ben zeten detaylı ultrason sonrası çentik tedavisi için başlamıştım. Ama başından beri kullanan kişilerde var. Doktorum sıradan bir doktor da değil perinatologtu. Ama bir diğer doktor sonuna kadar devam et dedi. Bense perinatoloğun dediğini uygulayacağım
esmerrmm Happyasya aynen bende degayli ultrasonda perinatolog doktoruna baktirdim herkesin farklidir . Insallah gecer canim bir sorun olmadan saglikla dogururuz
ogrencianne35 esmerrmm daha önce düşük yaptığım için 12 haftaya kadar düşük önleyici iğne ve protestan la birlikte kullanmıştım