Nghnyvz0408 ozlem3333 ya ne güzel inşaallah çok kolay güzel geçer allahım kolaylıklar versin canım 🥰 tam kaç hafta kaç gün olacaksınız o gün birde kilosu ne kadar olmuş acaba
ozlem3333 Nghnyvz0408 çok teşekkür ederim amin canım darısı sana olsun hayırlısıyla 🥰38+5 oluyorum kılosu 3200 civarıydı iki gün önce
Nghnyvz0408 ozlem3333 sanırım doğumunuz oldu gözünüz aydın geçmiş olsun bebiş de siz de iyisinizdir inşaallah😊
ozlem3333 Nghnyvz0408 çok teşekkür ederim iyiyiz şükür Allah razı olsun 🥰🙏agrılarım var benim ve göğüs ucu yarası oldum 😔
Nghnyvz0408 ozlem3333 yaa cabucak toparlarsınız inşaallah canım ilk sezeryan mıydı acaba bilmiyorum amma allahım kolaylık versin🌸☺️
ozlem3333 Nghnyvz0408 evet ilk sezeryan ilk gebelik:))amin inşaallah Allah razı olsun senin ne kadar kaldı doguma 🥰
Nghnyvz0408 ozlem3333 en güzel zamanlar sağlıkla mutlulukla büyüsün bebiş☺️ Bizim de 6 seneden sonra bebek özlemimiz baya büyük😍