[silindi] yalan söylüyor bikiyorum özele gidiyomus önceden ama tepecik daha iyiymiş. İlk hamileligi 4.5 kilo normal yapti birsuru kesisi oldu. O illa normal istemiş sanki tepecik de başka şansı wardi sezaryen isteseydi yapcaklardi. Ben de he diip geciyorum