Ayazbebek35 sana şöyle diyim bazı hasthahanelerde sekreterler veya danışma azarlasa bile cevap veriyor bunların başında bekliyorsun kahve içip dedikodu yapıyor seni görmemezlikten geliyor perinatolojiye gittim içeri girdim 5 DKK ayakta durdum aralarında doktor sekreter konuşuyorlar ben bekledim öyle en son zahmet oldu farkettiler aynı kattaki sekreterin o kattaki hangi bölüm olduğundan haberi yok