Sedaaaa2
Benim gibi düşünüyosun sonra son aylarında devlet hastanesindeki muameleyi görübce tekrar özele geçersin maddi durumun el verirse 😀😀 özel hastanelerde doğum paketleri oluyo onlari incele gittigin hastaneye sor bence ilerleyen zamanlarda ayrıntılı ultrason 2li 3lü taramalar felan olcak devlette sıra bulunmuyo özele gitmek istiyosun daha iyi ilgileniyolar diye bu seferde o doğum paketi ücretini zaten ödemis oluyosun 😀 ben en başta bilsem doğum paketiyle hep özel takipli ilerlerdkm devlet suratı çekmezdiim. Içinde de 10 ücretsiz muayene, 2li 3lu taramalar, ayrintili ultrason, dogum, oda süsleme, 1gecelik oda, kahvalti, dogum sonrasi psikolog gorusmesi, emzirmek icin bilgilendirme, daha bir kac seyler vardi hatirlamiyorumm. Bunlarin hepsine bi ucret ödüyosun hamilelik belirli fiyata bitiyo bi araştır derim 😇