Nurgullmom Sedaaaa2 Iyi fiyat bencee ben bilmiyodum bunu bilseydim en basta özelde devam ederdim cunku 7 bintl yi zaten harcamışımdır fazlasyla bide doğum felan 10 15 bjn tl yi buluyo bana.
Melekon00 Sedaaaa2 tabıkı hayır bende konrtolerimi özelde yaptırdım devletde dogum yaptım 3 cocugumuda
AyseNamli Sedaaaa2 banada ayni seyi soylemislerdi ama oyle bisey yokmus. Ben 5.aya kadar ozele gittim 6.ayda devlete gectim. Sadece pandemi donemi oldgu icin ayni doktora randevu bulamiyorsun cogunlukla.
Sevgikaya1525 Sedaaaa2 😂 33 cü haftamdaym halla doktorum belli değil desem bi özele bi devlete gidiyorum allah ne verdiyse 😂randevu durumu belli ediyor ,😂 yani o saçmalık almazlar diye ben ailemin ewindeykn de gittim diyarbakırda almak zorunda cnm korkma
Sevgikaya1525 Sedaaaa2 hemde nasıl😂çnkü hem iyi doktor bulamıyorm hemde randevu bende kalktım hepsine gittim maksat hepsinde iz bırkayım dedim hepsinde kayıt yaptım😂 ama 30 da özelde bi doktor buldum memnunum onda devam edcem doğuma kadar 😂sonra doğum devlete 😂
Sevgikaya1525 Sedaaaa2 ya ben geçen gün yaptım idrar ile tsh için yani troit için kan verdim ikisi 80 tl idi yani sgk varsa o kdr çok pahlı değil aslında
Sedaaaa2 Sevgikaya1525 o zaman burdada öyledir makulmuş fiyatı çokta bişey degil zaten 6 haftada öle bi test yapılıyor mu
Sevgikaya1525 Sedaaaa2 yani benim yapılmıştı ilk gebeliğimi öğrendiğimde sonrası hiç bi yer yapmadı geçen gittiğim doktor çoktandır bakılmamış dedi bkalım dedi baktı bence de gayet makbul bi fiyat çok değil kuzum
Sedaaaa2 Sevgikaya1525 bende zaten bi kere gittim hani dış gebelık vs gibi bişey olmasın die sordu işde ne zaman kan verdin kaç çıkmıstı falan die kendisi günleri ekleyerek hesapladı ultasyona soktu 3 haftalık dedi kese kenarlarında belli belırsız kanama var dedi onada progestan 100 mg hap yazmıs sabah aksam içiyorum bayram sonrasıda çagırdı o zamanda 6 haftalık oluyoruz sanırım kalp atışını duyarız ♥️
Sevgikaya1525 Sedaaaa2 kalp atışını duyarsın inşallah❤️ kuzum büyük ihtimal kan tahlili yapar ztn bi kan tehlili ile bir sürü değere bakıyor i
Kbra_em Sedaaaa2 biz 6 ay özele gittik şimdi devlete gidiyorum doğum devlette olucak çünki. Neden daha önce gelmedin vs. gibi bişi diyen olmadı olamazda..