MineLule hiç duymamıştım bende devlete gidiyorum bu doktora gelene kadar bir çok özel/devlet doktor değiştirdim hiç biri talep etmedi bir şey , burda farklı orda farklı mı işleyiş🤷♀️ Saçma yani hasta hakları var memnuniyet durumu var ki bizler gebeyiz ilgi isteriz bebeklerimiz hakkında ilgiyi göremezsek sonuna kadar da doktor değiştirebiliz🤷♀️