Li-na yanı rabbim korusun bi skntı yoksa özele vercem 7 milyarı ben cocugumun dogmdan sonraki hayatı için harcamayı dusunuyorum tabiki yani bişey varsa özele devam ederim ama ankarada şehır hastanesi açıldı ve özel gibi hiç bi farkı yok dogum sonrası eşiniz refakatcı bıle kalabılıyor özel oda tutabılıyorsnz vs gibi guzellıklerı cok fazla