2melekannesi_ doktor değil de sekreter girmişti raporu, sağolsun ödemeli girmiş. Sonra burada araştırdım ücret ödenmiyormuş meğer, hastaneye gittim prada başka ebeler sekreterler vardı. Onlara durumu anlattım diğer sekreteri arıyorum nerede bulabilirim diye. Onlar da şaşırdı nasıl plur biz girdiğimizde kimse ücret ödemiyor yanlış girmiş dedi bekletmemek için rekrar rapor yazdı bana sağolsun