Semadeniz kalp doktoruna gidin ve sorununuzu söyleyin , ücretsiz almam için rapor gerekliymiş derseniz yardımcı olurlar . Kadın doğumcular bazen yazamıyor o raporu dediler bana kendi doktorum da yüzdesini ödersin öyle rapor yazarım dedi sonra kalp doktoruna gittim rica ettim yazdı raporu