Semadeniz Kızlar oksopar 4 kutu aldık. Sigorta falan derken 200 TL ödedik. Sigorta olmasa sanırım 1000 TL ödicez. Ve benim sigortam bir süre sonra limiti bitecek. Ben bunu keyfi kullanmıyorum ki neden bu kadar pahalı. Veya yanlış mı yazdırıyorum.
2melekannesi_ Semadeniz raporunuzda venöz yetmezlik olarak belirtmesi gerekiyor o şekilde olunca ücretsiz alırsınız
Ezgiturker7 Semadeniz bende oksapar 6000lik kullanıyorum. Özel hastaneye muayeneye gittiğimde doktora yazdırdım. Şimdi iğne elimde bitince hiç doktora bile gitmeden eczaneden TC ile alabiliyorum.
Gnz Leylaakcay peki sigorta yoksa rapor yine ise yariyor mu yoksa sadece sigortasi olanlarmi rapor olunca ücretsiz alıyor
Semadeniz burakveannesi ay görünce çok şaşırdım fiyatları. Neden doktor direk rapor yazmıyor ki çok pahalı. Sigortamdan o kadar para düşmüş.
2106_ipk Leylaakcay raporlu olup para verilmediğini bende yeni duydum bizde 4 kutu enoxa 150 lira verdik rapor olmasına rağmen
marbling10 2melekannesi_ sadece venöz yetmezlik yazması yetmiyor. 20.0 koduyla açmış teşhisi, b nde de öyle olmuştu venöz yetmezlik yazıyordu ama aşağıdaki teşhis kodu 20.0 yazılıydı. Öyle olunca yüzde 80 ini karşılıyor devlet.
Gnz 2melekannesi_ peki sigorta yoksa rapor yine ise yariyor mu yoksa sadece sigortasi olanlarmi rapor olunca ücretsiz alıyor
Sibel0330 vuslat_ekimde raporu acaba sigortası olanamı cıkarıolar bende ücretli alıyorum ya doktorum normal reçeteye yazdı aldım
vuslat_ekimde Sibel0330 o konuda bilgim yok bizim emekli sandığı 40 tl gibi ücret ödüyoruz ama bazı aile hekimleri yazabiliyor biz ilk başta öyle yapmıştık farklı branşlı bi doktorda yazabilir raporda çıkarabilir illa kadın doğum uzmanı olmasına gerek yok
marbling10 Semadeniz raporunuzu yanlış yazmışlar, düzelttirirseniz tamamen ücretsiz alırsınız. 20.0 yazmaması lazım raporunuzda. Tekrar gidip doktorun sekreteri ile görüşün.
2melekannesi_ marbling10 bende de O22.3 yazıyor kod olarak derin flebotromboz imiş bir kuruş ödemiyorum, siz yine az da olsa ödüyor musunuz?
marbling10 2melekannesi_ Ben düzelttirdim. Kod 20.0 yazıyordu şimdi 18.4 mü öyle bir şey sanırım emin değilim ama eczacı arkadaşım düzelttirdi, 20.0 yazmamaları lazım dedi
Fatosduzgun55 Semadeniz hamıke kaldıgımda sıgortamda borcdan dolayı ucretlı almak zorunda kaldım 2 kutuya 640 lira verdim.😔 bunu aylarca kullanıcagım ıcın hemen bır sekılde sıgortayı yatırıp dr rapor yazınca hıc bır para odemeden 10 kutu verdıler
Leylaakcay @2106_ipk ilk basladığımız da bizden muayene parası aldılar. 27 buçuk birdaha para aldılar. Raporla gidince