Damlae inşallah 🙏🙏 büyük bebeklerde hücre hasarları anomaliye sebep olabiliyorken, morula veya blastula aşamasında bebeklerde bir hücre dahi çok anlamlı olduğu için hasar gördüğünde gelişemiyor ve kendini imha ediyor. Bilimsel açıklaması bu şekilde. 2. Dozu doktorunuza mutlaka danışırsınız. Benim çevremdeki doktorlar gebelikte onaylamıyor