Bende bilmeden hamileliğimin ilk haftasında biontech olmuştum iki ayrı doktoruma sorduğumda ilkini olduğum için ikincisinide olabilirsin ilkini olmasaydın önermiyordum dediler biri özel biri devletteki doktorlarım 6+3 de ikinci dozumu da oldum şuan 8 haftalığım herhangibir sıkıntı yaşamadım