Damlae bnmde 4 haftalik ken sinovac oldum baya tedirgin gecirdim bilmiyordum hamile oldugumu dr Asinin herhangi bir zarari olursa dusuk olur 15 gun bekleyelim dedi ama cok sukur bebegim iyi ikili testlerim falan guzel geldi ikinci dozuda dun oldum 14+4 de ikibucuk ay oldu dozlarin arasinda ilk dozu 3 mayista olmustum bir hafta sonrada bebegimi ogrenmistim