Merhaba arkadaşlar ben hamileliğimi bilmeden biontech aşısı oldum ve ertesi gün hamile olduğumu öğrendim şimdi 8 haftalık ve iyiyiz doktorum birşey olmaz diyor herkes birşey olmaz diyor ama benim gibi olan var mı yada bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim 🙏