Gururunannesi Seross10 eşim covite yakalandi. Yan odadan bagirislarimi duyunca doğum yapıyorum sancım var sanmış yazık kıyamam 🥺
Bebek0000 Gururunannesi benim gebeliktem öncede oluyordu uykudan uyandiriyor insani hemen masaj yap o bolgeyi yumusat cok sert oluyor taş gibi hamileliktede oldu kalsiyum iciyorum suan iyiyim Allaha şükür cok fena birsey..
Seross10 Bebek0000 kalsiyumu tablet mi toz mu nasıl oluyor. Diş ağrısı çekiyorum bende bazen diyorum verse doktor bana kalsiyum alsam yoğurt süt peynir bol bol yiyorum ama…😔
-Mrym- Gururunannesi benimde oluyor uykuda çok hareketsiz kaldığı için galiba doktorum magnezyum kullanmamı önermişti 🙂
Cicekkiz1 Gururunannesi bana da oluyor arada hamilelik dışında da. Yanımda iğne bulunduruyorum. İğne değdirince bacağıma hemen geçiyor. Yoksa cok kötü düzelmesini beklemek vs
Cicekkiz1 Gururunannesi yok çok ta korkunç değil 🤣🤣🤣 o acıyı çekmektense. Ama yine de magnezyum almanız şart💕
tugbao Gururunannesi aynisini yasadim iki kere, tam olarak solda ve ayni yerde. sonuncusunda bagirarak uyandim. esim masaj yapti, oyle hafifledi biraz. yururken cekiliyo gibi. sanki yumru gibi bisey var hala. sanirim kramp 🤷♀️
Portakalgeliyor Gururunannesi Kramp evet benımde yürürken ve uyurken oluyor bir elin parmağını geçmemiştir , bugün sabah iki ayağıma birden girdi kalkıp çimdik bile atamadım …
Bulutsevdasi Gururunannesi oooooo çok yaşadım. Kıpırdayamiyorda insan. Kramp canım o.. magnezyum kullanmaya başla bak nasıl hemen geçiyor. Eğer kullanmazsan daha da artıyor. Geceleri iki üç defa oluyor. Hatta popona kadar kramp giriyor. Ben 2 gün üstüne basamadim ağrıdan. Geceleri ve sabaha doğru çok oluyor. Eşim sus seni dovuyorum sanacaklar diyordu 😂 çok şükür geçti artık
Gururunannesi Bulutsevdasi bnmkide yan odadan koşup geldi doğuruyom sandı. Covite yakalandi çünkü esim. Bana yardım edemedi diye de nasıl üzüldü cnm ya