Gururunannesi böyle bir durumda eğer yapabilirseniz kramp giren bacağınızın ayağını gerdirmeniz gerekiyor. Kesinlikle ovmayın (ki zaten muhtemelen dokununca daha çok acır) ayağınızı elleriniz yardımıyla ileri ve geriye doğru iyice gerdirin anında geçecektir. Bende aynı şeyi yaşıyorum bazen uyku sırasında, ayağımı gerdirdiğim anda geçiyor 🥰