Munzurrrrr Allah razı olsun canım. Doktor bebeğin iri diyordu. Bende hemen doğsun sıkıntı olmasin diye ahududu yapragi cayi, hurma yedim 2 gün sonra ufaktan sancılarım başladı. doğumdan bir gün önce saat başı gelip 5 saniye vuran yalanci sancilar başladi. Gecee 1 bucukta artik sancilar 15 dk ya düştü derken iyice 5 dklara indi. O sırada zaten nışanım geldi. Hastaneye gittim.Evde baya çektim sancımı bilerek. Geldikten 3 saat sonra doğum yaptım. Biraz zordu ama Çok şükür yinede. Allahim seni de tek avazda kurtarsın