E-Y doğrudur sana inanıyorum ve ne hissettiğini çok iyi anlıyorum ama sabretmelisin bu sabrın sonu çok güzel inan bana doğar doğmaz herşey bitiyor çektiğin bütün sıkıntıları unutuyorsun ve o kokuyu alınca değiyor 🥰 aklında olsun eğer normal olursa doğar doğmaz koynuna veriyorlar lütfen bol bol kokla o kokuyu bir daha alamayacaksın ve o kokunun duygunun tarifi hissi yok anlatmaya kelimeler yetmez 🥰