Mlk_93 Munzurrrrr bizde 39 ama hiç birsey yok 🤷♀️ Ne sancı ne kasılma ne nişan ne dogum ne de başka ne varsa 😂
Melek_Erten Munzurrrrr ayyy cildircamm yahuu okdr yürüyüş yaptim geldm. Avm gitmistim dedm aha geliyor galiba sancilandim eve geldm tık yok ya aglicam sinirden
zhenis2930 Munzurrrrr al benden de o kadar ben de İstanbul’dayım neresindesin? Eceatesx Adanalı varken biz hiç konuşmayalım bence 😂
Munzurrrrr E-Y tembeller bizimkiler canım bugün hurma yemeye de başladım bakalım bekliyoruz minik adamımız ne zaman isterlerse
Mlk_93 Munzurrrrr 40 larda benim de sancım vardı ama doktor bunlar birsey değil dedi açılmayı sağlamaz dedi. Sizin sancınız kaç cıktı
E-Y Munzurrrrr ay sizinde mi erkek 😊 benim açılmam var 1 cm nişanım da geldi 2 hafta oldu ama devami gelmiyor 🤦♀️
Munzurrrrr Mlk_93 38 haftalık tık o zaman doktor muane edecekti ben haftaya bıraktım bakalım kontrole gideceğim bebek başı biraz aşağıda kanala girmemiş muane de erken doğumu tetikler diye bu haftaya kaldı
Mlk_93 Munzurrrrr bende geçen hafta Altan muayene oldum açılma yok dedi bebeğin kafası da kanalda değil dedi dün tekrar kontrole gittim ama sancı yok diye açılmaya bakmadı bile