Asyaa02 Gizemcal35 ben de başta çok tereddüt ettim ama eşim cinsiyetini öğrendiğimizden beri hep Leyla’ya sıcak baktı. Ben de sevmeye başladım. Şimdi de Leyla’dan başka isim sevemiyorum. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Gizemcal35 Asyaa02 Leyla iyidir👍🏻Hiç başka isim vs düşünüp kafanızı karıştırmayın içinize sinmiş belliki devam edin 👍🏻👍🏻Pişman olmazsınız
Sinem1234 gamzosgamzos dua ismi ile ilgili çevreden eleştiri çok aldınız mı bende çok koymak istiyorum ama çevremdeki bir çok kişi garip karşılıyor
gamzosgamzos Sinem1234 evet canım aldım ama o benim kabul olmuş Duam o yuzden Dua koydum dedim birşey söyleyenlere yani hiç takilmadim kızımın iki isminide kullanıyorum söylerken de çok hoşuma gidiyor bence içine siniyorsa çevreyi takma derim ☺️
gamzosgamzos Sude-96 Evet canım ben ,2 sene anne olamadım o dönemde çok dua ettim çok şükür Rabbime kızımı nasip etti o benim kabul olmuş Duam olduğu için Dua koymak istedim ve iki isminide kullanıyorum 😍
Nslhnasya Bir kızımın adı Serpil Asya yine kız bekliyorum Allah’ın izniyle oda Elif Alya olacak inşallah