Tgbkrm-21 Sude-96 hala hala kararsızım Allahim ne zaman karar vericem bana da fikirrr verin her açılan posta atlıyorum 😂 Ela mı yoksa Duru mu 👼
2erkekannesiii Oğlum var 2.hamileyim kızım olursa Mihra Nas düşünüyorum eşim de Dilşah diyo seçenek olarak Ayliz Belis Hüma Yüsra Rana Duru çok güzel isimler
Ikincimelek Oglum var yekta aras hamileym suankizim olrsa insallh ravza evvel alya duru diren serra mira simay berçem eva flan cok var aklmda ..ksmet bakalm🥰🧿🧿🧿💕
Bsrakya Sude-96 kızım olacak ve GÜLDEREN koyacağım hem gül hem deren olarak da kullanmayı düşünüyorum 😂🧡
Gizemcal35 Asyaa02 Leyla iyidir👍🏻Hiç başka isim vs düşünüp kafanızı karıştırmayın içinize sinmiş belliki devam edin 👍🏻👍🏻Pişman olmazsınız