Asyaa02 Bayılıyorum bu isme niyeyse çok narin,kibar,aynı zamanda kadınsı bir isim gibi geliyor bana söylemesi de çok hoş ve hem bebekliğinde yakışacak hemde yetişkin olduğunda da çocuk ismi gibi durmayacak ayrıca ismin karakteri de çok güzel Leyla koyacaktım bende ama ismi herkese söyleyince en başta herkes Leyla Leyla dedi durdu isimden bi soğudum o ara sonra başka isme karar verdik şimdi de Leyla’ya geri dönemiyorum artık isimliği falan hazır çünkü.Artık 2.kız olursa ilerde ona Leyla koyacağım nasipse😊.Çok hoş bir isim 👍🏻