Hilal_57 alimerve vermediler önce alttan bir ilaç yerleştirdiler açılma olması için biraz açılma olduktan sonra suni veriliyomuş o zaman yarım saatte doğurursun diyolar ama ilk doğum açılma geç oluyo o yüzden
alimerve Hilal_57 benimde bu sabah kanamam oldu çok ağladım bişey oldu bebeğime diye hastaneye geldik şimdi bişey yokmuş açılmada ilerlememis bir parmak hala ne zaman doğucak bilmiyorum
Hilal_57 alimerve bende açılma olmadı 13 saat bekledik hafif ve orta dereceli sancılarım oldu ama açılmam hiç olmamıştı sezeryan oldum mecburen ama çok şükür iyiyim 🥰 pozitif yani
Esra-73 Hilal_57 hadi yaa Hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı bize artk🙏🥰💕🌸
Hilal_57 alimerve ibşallah en kısa zamanda sana da nasip olur 😍🤲 göğsümün üstünde uyuyor şu an mucizem 🥰
alimerve Hilal_57 ve aynı seyi yaşamışız sancılarım 3dk bire düşene kadar bekledik evde karşıladım sancılarımi ama hastaneye geldim 6saat sancı çektim bir tık bile açılmadı sezaryene aldilar
Elisammmbade alimerve gözün aydın canım sağlıkla büyüt bebişi🥰 normal doğum mu oldu kaçıncı haftada geldi birde devlet hastanesi mi ?
Esra-73 alimerve Allah Analı babalı büyütsün inşallah canım 🙏 bende dün doğurdum şuan yanımda miniğim 😊🌸