Elisammmbade özel hastane canım 40+4 dü. Kendi sancilarimla gittim hastaneye 3dk ya düşene kadar bekledim ama 3haftadir 1cm açıklıkla dolasiyodum hastane de de 6saat sancı çekmeme rağmen asla ilerlemedi mecbur sezaryene aldılar iyi ki de almışlar kaka yapmış çünkü