Linam6868 zhenis2930 belki de 😅 sancı da çok kötüydü bide ikanamadim o yüzden zor oldu belki de susadım susadikca ikinamadim sonra mendille su damlatilar öyle ikindim 🙂çok şükür saglikla aldım kucağıma
zhenis2930 Linam6868 yaa ALLAH ALLAH onu da ilk defa duyuyorum su niye vermediler ki serum mu bağlıydı
zhenis2930 alimerve bazen mecbur kalınıyor yaa her anne adayı korkar ama bence bıçak altına yatmaktan iyidir doğar doğmaz her şey bitiriyor ama sezeryan sonrasında süreç daha acı verici ve zor
Hilal_57 alimerve vermediler önce alttan bir ilaç yerleştirdiler açılma olması için biraz açılma olduktan sonra suni veriliyomuş o zaman yarım saatte doğurursun diyolar ama ilk doğum açılma geç oluyo o yüzden
Cavuser 40+2 deyim yarın sezeryanla aldırmayı düşünüyorum sizce beklemeli miyim ne sancı var ne bir şey
tugbaoztrk Esra-73 Ya sizinde çok fazla haraket ediyormu Bebek benim çok ediyor ve her ettiğinde canım yaniyor
Esra-73 tugbaoztrk evet bugün baya hareket ediyor hiç durmuyor resmen ve sancılarım da var ama çok ağır sancılar değil dayınışmayacak gibi değil bende sıklaşmasını bekliyorum hastaneye gitmek için
Gul76 Cavuser en son 37 haftalikta 3 kiloydu suan devlete gidiyorum acilden giris yapiyorum ordanda malesef söylemiyorlar bende cok merak ediyorum ama soylemiyolar iste
Esra-73 Hilal_57 gerçekten mi benimde akşamdaysa sancım var bakalım artk hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah 🙏
Hilal_57 zhenis2930 40 +2 alttan ilaç aldım saat 9 da açılma olması için 3 saattir de kendş sancılarım başladı bekliyorum hala