Hilal_57 benim ikinciydi oğlumda suni ile geldi ama prematüre oldu suyu bitmişti ve dışkısını yapmış doktor suni verdi henüz erken oldgundan 7.5 saat çektim ama kızımda akşamdan sancılarım vardı açılma 2 cm doktora kalsa eve gonderecekti ama kendim istedim akşam 5 gibi fitil yerlestirdiler saat 7ye kadar sadece azar azar adet sancısı gibiydi 7de suyum geldi şu geldikten sonra baya şiddetlendi 7.24 de doğum yaptım