Kubra2012 Esra-73 3 gündür kasılmam var suyum olmayınca kanama olmayınca doğum saymıyolar açılma da yok zaten 40+0 oldk bakalm 41 e kadar bekleycz dedi daha bekleyemeyiz dedi
Elif5361 Esra-73 37+1 Haftalığız bayramı atlatalım gelebilir diye düşünüyorum derken bi baktım 40. Haftalar postundayım😁😁😁
Esra-73 Mervin aynen :) hayırlısıyla Rabbim Kazasız sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canım🤲🏻
Elif5361 Esra-73 Neyse 37 hafta tutmuşuz 2-3 hafta daha bekleriz napalım😂insan sabırsızlanıyor sadece
Esra-73 Baharcilek en son geçen hafta gittim haftaya yine gel dedi bayram nedeniyle gitmedm daha doğrusu sancım olmadan gitmekte istemiyorum suni sancı ilk doğumda verdiler bana çok kötüydü bunda da aynı durumu yaşamak istemiyorum
Neslihnss Esra-73 40+2 nişan geldi sadece beklemedeyim ağrılar var adet olur gibi ama düzenli sancı ve su gelmesi yok iyice bunaldım 🥲
Kubra2012 Esra-73 aynen bakalm inşallaj sezeryana gerek kalmaz ya ondan korkum çünkü ne açılma ne nişan hiç bişi yok Bi kasılma var o kadar 🤷♀️
Esra-73 Kubra2012 sezeryan istemiyorsanız suni sancı veriyorlar onunla açılma oluyor ama suni sancı da çok kötü yaa ben ilk doğumda suni sancıyla doğum yaptm ama o bile bence sezeyandan daha iyi
Kubra2012 Esra-73 valla bende aldm yetersiz geldi sancılarm açılma hızlansn diye verdiler mahvediyor insanı kaldıramadm