Svly35 yanlış yönlendirme yapmak istemem ama ilk hamileligimde içmiştim hiç bir sikintim yoktu su an 2.hamileligim bund cok zor içiyordum doktoruma söyledim sizin ki aşırı mide bulantısı istifra ediyordum içince doktorum icebilirsen ic cok icemiyorsan kendini zorlama dedi. Cok cok cok aşırı önemli birsey olsa kendini zorla mutlaka ic derdi diye tahmin ediyorum. Bir doktora gittiğinizde söyleyin ne soylicek ona göre karar verirsiniz