Svly35 gerçi minnacık şey ama işte mide almadımı almıyor ilk hamileliğimde hiç içmedim ne folik asit ne kan ne demir hiç birşey de olmadı çok şükür şuan ikinciye hamileyim yine içmiyorum daha doğrusu içemiyorum direk midemi bulandırıyor bu sefer tiroid de çıktı haplar saatli olsa da haplarla birlikte resmen midem de karışıyor öğür öğür bi hal oluyorum bende içmiyorum kan hapı yerine ciğer dalak yiyorum kan yapıyor diğerleri içinde bol meyve sebze tükettim tüketiyorum da ilkinde sorun yaşamadım çok şükür bunda da yaşamam inşallah beğin gelişimiymiş falan bana göre hikaye gibi bişey sen ne kadar içersen iç yüce rabbim sana bu derdi veriyorum senin sınavın bu dese ne yapıcaz o yüzden içebiliyorsanız için içemiyorsanız da zorlamayın bünyeniz zayıf düşebilir