Eceatesx Fasulyemibeklerken son 15 sezeryan günü aldık 38+5 de minik oğlum gelicek tabi erken gelmezse 😊😊💕
mirayin_annesi GamzeBerk 35 +1 ama doktor iki hafta önden gidiyor bayramdan sonra gel sezaryenle alacaz dedi ikinci gebeliğim ilkide sezaryenle oldu
Lukita Fasulyemibeklerken son 12.😣 Başı önde gidiyor bu yüzden sezeryana dönebilir. Cuma günü çatı muayenesi ile kesinlesecek. Her sancıda acaba diyoruum🤦🏼♀️
Alminanin_Annesi61 AhsenDeniz Bende sadece 2 gündür kasık ağrısı var yürürken rahatsız ediyor o kadar bunun dısında iyiyim yaa umarım suni sancıya kalmadan gelir bebişler 🤷🏻♀️
Ygmr15 Ayskem benim de son 11 tık yok hala🌸 üstelik çatı muayenesi henüz yapılmadi yarın gideceğim yapar mi acaba 🤔