Ezgiparlak Suleasyaa vallahi kaç zamandır bende bekliyordum sabahına şok geçirdim🤣 nişan geldikten sonra daha da hareketlendi
Ezgiparlak Fasulyemibeklerken çok sıkıntı olacağını düşünmüyorum ben ya normalde de hareketliydi nişandan sonra iyice hareketlendi sancımın dayanılmaz hale gelmesini bekliyorum öyle olursam direk giderim
Fasulyemibeklerken Cemyaren Şuanlık normal 3500 kg üstü olursa doktorum sezaryen dedi pelvis kemiğim biraz darmış 3500 üzeri zorlanırsın dedi
Ylmzhvv Fasulyemibeklerken bennnnn bir an önce doğurmak istiyorum sicaklarda hiç çekilmiyor ayaklarım çok şişiyor ve yanıyor 😔
Fasulyemibeklerken Ylmzhvv Aynen sıcaklara kaldık gerçi soğuk olsaydı sıcakta iyi olurdu doğurmak mı derdik bilemiyorum 😂 ama çok fena zorluyor nefes alınmıyor
Ylmzhvv Fasulyemibeklerken 3. Gebeliğim çocuklarım Haziran Eylül ve Ağustos başi hep yaza denk geldi 🤦🏻♀️