Ygmr15 Ayskem benim de son 11 tık yok hala🌸 üstelik çatı muayenesi henüz yapılmadi yarın gideceğim yapar mi acaba 🤔
Ayskem Ygmr15 çatı muayenesini benim doktorum da yapmadı kanaman veya suyun gelirse anca dedi bende anlamadım 🤷♀️ sanırım riske atmak istemiyorlar bazılarında erken doğumu tetikleyebiliyormuş
Ylmzhvv Fasulyemibeklerken 3. Gebeliğim çocuklarım Haziran Eylül ve Ağustos başi hep yaza denk geldi 🤦🏻♀️
Ygmr15 Ayskem kimseyi olumsuz etkilemek istemiyorum ben bugün oldum ama kendimi o kadar kastım ki doktorum açıklık olup olmadığını anlayamadi bile ne yapacağım bilmiyorum moralim cok bozuldu😞
Ygmr15 Ayskem benim vajinusmus gecmisim de var aslında tamamen aşmıştim bugünden sonra acaba mi dedim🤔
defnes_mom Fasulyemibeklerken son 14 gün kaldı normalde ama bebeğimin eşi aşağıda olduğu için 26 Temmuzda sezeryan olacağım yani bir haftam kaldı inşallah 😍
Fasulyemibeklerken defnes_mom Benimde 26 sı sezeryan istersen alırız demişti doktorum bakalım nasıl gelmek isterse öyle gelsin yavrular :)
Sisiko Fasulyemibeklerken uygulamaya göre son 11 ama hiç bir belirti yok sadece adet sancısı gibi olup bitiyor 😂. Umarım beklediğime değer normal doğumla gelir oğluşum sağsalim. Allah kurtarsın hepimizi inşallah 🤲
mirayin_annesi GamzeBerk 35 +1 ama doktor iki hafta önden gidiyor bayramdan sonra gel sezaryenle alacaz dedi ikinci gebeliğim ilkide sezaryenle oldu