Ezgice0 ben üç aydır kendime kullanıyorum, bebeğim için de aldım. Bir tane parça düştüğünü zedelendiğini görmedim. Ama işlem yapılmamış doğal aldım. Bu markaların sattıkları sarı süngerler kimyasallarla açılıyormuş rengi. Belki ondan parçalanıyor olabilir. Ben aşırı memnunum açıkçası. Sünger avcıları diye bir sayfa var ordan bakmanızı tavsiye ederim. Eminim memnun kalacaksınız. Aklınıza takılan her konuda yardımcı oluyorlar. Kesinlikle doğal deniz süngeri harika birşey. Ben yıllardır neden almadığımı düşünüyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🥰