Glsn1 Mrvtkn ben payitahtta oturuyorum canım karıştırdın galiba payitahtın ilerisi nerde oluyor daha mı tepe de
Mom62266 Sedakilic ben de o dr gitmek istedim ama doktor olarak pek bilgili değil diye duydum sadece sohbet amaçlı destek oluyor Muş
Asd1298 Mrvtkn evet yorumlarımız silinmiş galiba ben de Serdivan karakolun ordayım canım çok yakınmışız yürüyüşe falan çıkıyor musun akşamları
Mrvtkn Asd1298 evet çıkmaya çalışıyorum burda kordon boyu diyorlar parkın olduğu dere varya orda yürüyorum bazen yakınmışız 🌸
Asd1298 Mrvtkn Biz de yürüyoruz orda belki de karşılaşmışızdır😃 beraber yürüyelim bir akşam forum buluşması olsun🤗🤗
Handanklc Glsn1 normal dogum mu olcak sizin ki sezaryen mi ben de Ertan beye gidiyorum dogum tarihini 27 temmuz verdi☺️
Elita Hamsicik merhaba. ☺️ İyi bayramlar. Yazlıktan ilk kez sanırım biriyle karşılaştım hatırladığım kadarıyla🤭