Asd1298 Mrvtkn Ben de Remzi Eren için çok iyi diye duydum giden arkadaşlar memnundu hep. Ben de Medarda yapıcam doğumu nasipse🤗
Asd1298 Mrvtkn Şimdilik duruşu ters dönmezse sezeryan olacak dönerse bilinmez tabiki durum ne gösterirse öyle olcak. Senin var mı tercihin
2bebek3gebelik Yenigünde oturuyorum yeni camiye yakınım. 36+6 bitmek üzere ikinci bebe üçüncü gebelik 🤫
Kbr11 Bilecik/osmanelide oturuyorum ama bi tarafım Sakarya 😂 Ananem Pamukovada oturuyor bende doktora Sakarya medara geliyorum inşallah doğumum Sakarya’da olucak kızım Sakaryalı olucak 🙈😍
Mrvtkn Asd1298 benimde tersti dün gittim doğum pozisyonunu almış normal istiyorum 37 de çatı muayenesi var bakalım belli olur orda
Asd1298 Mrvtkn aa belki benim de döner dönünce hiç fark hissettin mi peki kimisi dönerse anlarsın diyo. Benim iki aydır falan böyle poposunun üstünde oturuyormuş😃
Mrvtkn Asd1298 hiç anlamadım vallahi umudumda yoktu dönmüş bi anda vakitleri var daha dönebilirler düşünme şimdiden gerçi onlar nasıl doğmak istiyorsa öyle doğuyor 😂🌸
Asd1298 Mrvtkn Öyle canım sağlıklı olsun da artık nasıl isterse gelsin kuzucuklar 🤗 ilk bebiş mi olcak
Mrvtkn Asd1298 yorumlarımız silinmiş forum bakımdaydı ya payitahtın ilerisinde oturuyorum canım sen nerde oturuyosun
Handanklc Glsn1 normal dogum mu olcak sizin ki sezaryen mi ben de Ertan beye gidiyorum dogum tarihini 27 temmuz verdi☺️
Nur-98 Glsn1 merhaba remzi ereni neden bıraktınız acaba bende remzi hocaya gidiyorum geyvede oturuyorum bende bu arada 😊
Glsn1 Mrvtkn ben payitahtta oturuyorum canım karıştırdın galiba payitahtın ilerisi nerde oluyor daha mı tepe de
Asd1298 Mrvtkn evet yorumlarımız silinmiş galiba ben de Serdivan karakolun ordayım canım çok yakınmışız yürüyüşe falan çıkıyor musun akşamları