Nur-98 Glsn1 merhaba remzi ereni neden bıraktınız acaba bende remzi hocaya gidiyorum geyvede oturuyorum bende bu arada 😊
Glsn1 Nur-98 yaaa öyle mi bilmem aslında iyi bi doktor tecrübeli bilgili sen bırakma ben değişiklik istedim sanırım bi sebep yok 😀
Babyisot BERRAalya 10 gün önce falan gitmiştim Ağustos itibariyle zam olacağını söylemişlerdi 500 TL kadar normal 4100 sezeryan 3800 ama son durum ne tam bilmiyorum