Asd1298 Sedakilic ben de medara gidiyorum doğum hakkında konuştunuz mu benim bebiş ters duruyor dönmezse 39. Haftada sezeryan dendi bakalım nasip 🤷
Asd1298 Mrvtkn şu an ben de sıcaktan ağlıcam nerdeyse hangi odaya gitsem yanıyor yemek yiyesim de gelmiyo işimiz zoorr
Asd1298 Mrvtkn Ben de Remzi Eren için çok iyi diye duydum giden arkadaşlar memnundu hep. Ben de Medarda yapıcam doğumu nasipse🤗