[silindi] Yenianne54 Memleketim Sakarya Karasu ama istanbulda oturuyorum arada ailemin yanına gidip geliyorum :)
ZeynepUstaaa Yenianne54 karasuda kadın doğum yok malum adada devlette kime denk gelirse medar’da Musa Yılmaza gidiyorum
Yenianne54 ZeynepUstaaa ben devlette bulamıyorum hiç özele gidiyorum normalde her ihtimale karşı devlete de gidicem de boş yok hiç
ZeynepUstaaa Yenianne54 bende özele gidiyorum ama devletede ne zaman sıra bulursam o zaman gidiyorum en son 2 buçuk ay üstüne bulabilidim mesela
Sevde-54 Yenianne54 tam 16:00 da bakarsanız mhrs ye sıra alınabiliyor devletten çıkıyor ozaman denk geliyor 😊
Yenianne54 Sedakilic o doktora bir kere gitmek kısmet oldu devletteydi o zaman özele gidince gidwmedim daha
Asd1298 Sedakilic ben de medara gidiyorum doğum hakkında konuştunuz mu benim bebiş ters duruyor dönmezse 39. Haftada sezeryan dendi bakalım nasip 🤷
Mom62266 Sedakilic ben de o dr gitmek istedim ama doktor olarak pek bilgili değil diye duydum sadece sohbet amaçlı destek oluyor Muş
Sevde-54 ZeynepUstaaa saat tam 16:00 da randevular açılıyor o saatte girerseniz sıra bulabilirsiniz 😊öyle bakınca sıra alabiliyordum hep