1234A Duygu_aslann bütün sıkıntı bu zaten ne yapıyorsun diyince ben bı harcama yapmıyorum nereye gidiyor dediğim için sıkıntı oluyor
Duygu_aslann 1234A evet cidden esler arasinda bu cok buyuk bi skıntı en az 10.000 tl maas aliyor esiniz ve az bir para degil kenarda bseyimiz yok diyosunz ve cimri diyosunz illaki olmali bseyler kenara flan mi koyuyor acaba sizden gizli.
Durunbigeldim Burcu_NFUE iç anadoluda ki uzmanların bundan haberi varmı😁😁doğuda eğer tazminat bölgesinde ise 12 bin civarı alır
Burcu_NFUE Durunbigeldim doğudakiler Daha yüksek alıyormuşş doğu farkı ebelerde hemşirelerde askerlerde hatta öğretmenlerde de oluyor
2melek_annesiii Durunbigeldim bizde karadenizdeyiz 12 bin alıyoruz uzmn eşim doğuya geçtik bu ay 13 bin olmuş şehirden şehire fark var tampon bölge sehriyse alıyorlar jöh ler
Asiyeclk Durunbigeldim çok doğru doğuda olup 8 bin göremeyen uzmanlar var bölgeye göre maaşlar değişiyor 😅
Durunbigeldim 1234A doğuda ise 10 üstü alır polislerde tazminat oluyormu bilmiyorum eğer öyleyse tazminatlı yerde 12 den aşağı almaz
Ceya 1234A karstaysa oranın da tazminatı yüksektir çünkü orda da arazi ilçe görevleri oluyor. Lojmandaysanız kira falan da azdır. Benim eşim de 2016 girişli 9.500den aşağı almaz. Ziraat mobile girerken şifresine bakın ordan takip edin maaşını 😂
1234A Duygu_aslann ailesi normal değil hep onlar a bişeyler yapıyordu evlenmeden önce biz . O zaman bana ne derdim
Durunbigeldim Ceya eşimin arkadaşları yeni gitti tazminatlı bölgede olanlar var jandarma astsubay uzman vs 12 500 yatmış maaşları bende ordan biliyorum ama polisler bilemiyorum
Ceya 1234A 1234A bence siz oturun konuşun. Benim eşimde harcarsın diye ilk başta söylememişti ama ortak bir hayata başlıyoruz ben kendimi dışlanmış senden harçlık isteyen çocuk gibi hissetmek istemiyorum şeklinde konuşunca oda artık her ay paylaşıyor benimle. Sizde öyle bi konuşma yapabilirsiniz
Ceya Durunbigeldim askerlerin durumu farklı. Onlar daha yoğun arazide çalıştıkları için terörleri yüksek. Polislerde de en fazla zaten pöh alıyor
1234A Ceya ben de kendimi kötü hissediyorum dedim çok . İstediğini harca karışmam dedi ama ben harcayinca sıkılıyor istemediği belli öyle olunca aldığım bir şey varsa bile çöpe atıyorum.sinirden
Durunbigeldim Ceya dış karakoldalar zaten onun etkisi var. Aynen polis özel harekatta arazide sürekli. Jandarmada artık tsk ya bağlı değil iç.işlerine bağlı polisler gibi tek farklı batıda asayiş doğuda komando oluyorlar
Ceya Durunbigeldim evet askerin işi buralarda çok zor. Dağlar bayırlar sınırlar hep onların gözetiminde. Rabbim hepsinin yardımcısı olsun