1234A Addile ben o zaman harcarim dedim ama canını alıyorum.gibi duruyor sıkılıyor sinirim bozuluyor hiç alışık değilim
Burcu_NFUE Addile uzman çavuş bile 12 bin alıyor pöh 5-6 binle başlamıyor 5 bin ₺ alanlar sözleşmeli erler
mrs_elisah Burcu_NFUE doğuda çok tehlikeli ve çift tazminatlı bir yerdeyiz ve buna rağmen burada bile 12.000 TL alan Uzman yok. Sınırdışında evet ama Türkiye sınırları içinde 12.000 TL Uzman alıyor demeniz garip 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Addile 1234A valla canım aynı ya huylu napcan bişey alınca gercekten bu gereklimiydi felan diye sorar 😂 alıştım ben artık sadece bana degil herkese öyle ilk zamanlar garip geliyordu da alıştm. Biriktirsin bakalım yine bize diyorum
Burcu_NFUE Addile iç Anadolu’da görev yapan üç yıllık uzaman çavuş 12 bin ₺ alıyor . Pöh eminim daha yüksektir
Semakacan 1234A maaşı eşine söylememek ne mana anlayamadım tepki göstersene kibar dille öyle şey mi olur yani
1234A Semakacan hep tartışıyoruz .ben sinirlenince hiç bir şey duymuyorum. O kadar tartıştığım halde aynı . Kendim de sorun arıyor m artık
1234A Addile alismalimiyim kabullenemiyorum. Biriken bir şey yok 6 yıl bitti 7 ye girecek çalışıyor varsa yoksa bı apart onu bir yıl oldu alalı
Semakacan 1234A yani böyle tartışma konusu bile olmamalı aslında bilmiyorum belki size söylemediği bi borcu vardır çekindiği felan
Durunbigeldim Burcu_NFUE iç anadoluda ki uzmanların bundan haberi varmı😁😁doğuda eğer tazminat bölgesinde ise 12 bin civarı alır
asel51 Burcu_NFUE Hayr öyle birsey yok kimden duyduysanız yalan söylüyor 8 bucuk alıyor dogudakiler bile 11 bin alıyor
Zasya Burcu_NFUE biraz fazla atmışsınız. Eşim 4 yıllık uzman doğudayız o kadar para almıyoruz. İç Anadolu da nasıl 12 bin alıyor. Doğu harici uzman maaşı 7000 tl dir.
Duygu_aslann 1234A parayı nerde harciyor kendisi. Yani sen ne kadar aldigini bilmiyosan nerelere harcama yaptigini da bilmiyorsundur bu cok skınti
1234A Duygu_aslann bütün sıkıntı bu zaten ne yapıyorsun diyince ben bı harcama yapmıyorum nereye gidiyor dediğim için sıkıntı oluyor
Ceya 1234A karstaysa oranın da tazminatı yüksektir çünkü orda da arazi ilçe görevleri oluyor. Lojmandaysanız kira falan da azdır. Benim eşim de 2016 girişli 9.500den aşağı almaz. Ziraat mobile girerken şifresine bakın ordan takip edin maaşını 😂
Ceya Addile o kadar detaylı bilmiyorum canım çok karmaşık o şeyler e-devletten bordroya falan bakmak gerekiyor o detaylar için İnan eşim bile bilmiyor