Ceya ben çalışıyordum bekarken atanmadim ama çocuktan dolayı hiç bir şey yapamıyorum . 20 aylık bebeğim suan biraz büyüsün çalışacam dedim hep ama şuan yine hamileyim iki buçuk ay var doğuma 😩. Hep calisacam diye beklediğim için bunlari sorun yapmıyor dum . Ama artk en iki yıl daha imkansız çalışmam